دانلود آهنگ امین رستمی با منی+ متن آهنگ

فیلــــــم و موزیکــــــ ★

Wink Girl

دانلود آهنگ امین رستمی با منی+ متن آهنگ

 دانلود

 

  دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 __________________________

متن آهنگ

دستات حلقه ی عشقه که افتاده رو شونم

مثل قرصه واسه دل عاشق دیوونم

هرچی میخواستی بگیو قبل تو میدونم

عطرت پاییزی میزنی من خود بارونم

تو ماهی راهی نمونده به جز تو که چشمامی

قشنگه دنیا آخه تو قشنگی دنیامی

با منی آسمونمی یکی یه دونم

میدونم چپ سینمی آروم جونم

تو چشمات میخونم نمیخواد بگی میدونم

دنیامی با تو صد صفحه خاطره دارم

رویامی با تو عکس لب پنجره دارم

من ابرم دلت هرجا گرفت بگو میبارم

منو گوشه ی آغوشت جا کن

کسی جز تو گوشه ی این دل نیست

تو رفیق روزای سختمی

واسه دریا هیچکی مثل ساحل نیست

با منی آسمونمی یکی یه دونم

میدونم چپ سینمی آروم جونم

تو چشمات میخونم نمیخواد بگی میدونم

دنیامی با تو صد صفحه خاطره دارم

رویامی با تو عکس لب پنجره دارم

من ابرم دلت هرجا گرفت بگو میبارم

با منی آسمونمی یکی یه دونم

میدونم چپ سینمی آروم جونم

تو چشمات میخونم نمیخواد بگی میدونم

دنیامی با تو صد صفحه خاطره دارم

رویامی با تو عکس لب پنجره دارم

من ابرم دلت هرجا گرفت بگو میبارم

 

 ________________________

 

 

نظر یادتون نره!

 

 


نظرات شما عزیزان:

ROYA
ساعت14:00---9 شهريور 1402
........
پاسخ:?????!!!!!!!!!!!


masoume
ساعت13:57---9 شهريور 1402
سمعی له عاشق مجنون مجنون نبودم
پاسخ:LOVE U


mohamad
ساعت13:55---9 شهريور 1402
like arameshbakhshe

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ، Download ، عکــــــس ایرانــــی و خارجــــی ، برنامه آپدیت ، فیلــــــم ایرانــــی و خارجــــی ، موزیکــــــ بــــا کــــلام و بــــی کــــلام ، ،


برچسبها:
نوشته شده در پنج شنبه 9 شهريور 1402برچسب:Amin Rostami,امین رستمی,با منی,متن آهنگ, دانلود آهنگ,Ba Mani,ساعت 13:30 توسط سارا بهرامی|



قالب ساز آنلاین